Dobrodošli na mojem spletnem portalu!

Nasvet za nekoga, ki se vedno počuti lačen?

Občutek, da ste nenehno lačni, je pogosta težava, ki je morda povezana z vašo izbiro hrane. Dober začetek je razumevanje, kako različna živila vplivajo na vaš občutek polnosti.

Rafinirani ogljikovi hidrati tvorijo velik delež prehrane večine ljudi. Zelo pogosto se zgodi, da je to eden izmed največkrat izbranih hranil ravno zaradi dobrega okusa. Običajna napaka, ki jo naredijo ljudje, ko poskušajo izgubiti težo, je izbira hrane z nizko vsebnostjo maščob, bogate z ogljikovimi hidrati, kot so “nizkokalorične” žitarice, testenine in kruh. Čeprav so ta živila običajno nizko kalorična, vsebujejo zelo malo hranilnih snovi in ​​vas ne bodo nasitila za dolgo časa.

Kaj morate narediti najprej? Najprej izberite bolj kompleksne vire ogljikovih hidratov (s tem mislimo na cela zrna, kot so ovsena kaša in kvinoja) nad rafiniranimi ogljikovimi hidrati (tukaj mislimo na bel kruh in bele testenine), da zmanjšate vašo lakoto. Kompleksni ogljikovi hidrati so višji v vlakninah, zaradi česar se boste dlje časa počutili bolj siti. Izbira dobrih virov ogljikovih hidratov, bogatih z vlakninami, kot so sladki krompir, fižol in jagode, vam bo pomagala, da boste dalj časa zdržali brez enostavnih ogljikovih hidratov, kot so bele stvari In sladkarije.

Najpomembnejši dejavnik pri ustvarjanju popolnih in zdravih obrokov in prigrizkov je dodajanje beljakovin in maščobnih virov. Proteini so najbolj pomembno makrohranilo. Raziskave kažejo, da dodajanje virov beljakovin obrokom in prigrizkom povečuje občutek polnosti, ki vam ves dan daje občutek polnosti in zmanjšuje pogostost prigrizkov. Dodajanje zdravega vira maščob obrokom in prigrizkom pa lahko pomaga pri zmanjševanju lakote.

Primeri virov dobrih beljakovin, ki jih je mogoče zlahka vključiti v vašo prehrano, so:

Jajca, tofu, leča, piščanec, ribe.

Zdrave maščobe vključujejo:

orehova jedrca, cele oreški in semena, rumenjake, avokado, olivno olje.

Dodajanje teh in drugih virov beljakovin in maščob obrokom in prigrizkom je odličen način za zmanjšanje občutka stalne lakote.

Na primer, začetek dneva z zajtrkom, bogatim z beljakovinami, naprimer z jajci, narezanim avokadom in jagodami, vam bo v želodcu ustvaril občutek sitosti, tako pa boste dlje časa zdržali do kosila in ne boste imeli potrebe po nezdravih prigrizkih.

Namesto da štejete kalorije v hrani, ki jo jeste, se osredotočite na prehransko kakovost, tako da poskrbite, da so živila, ki jih uživate resnično hranilna.

  • Da zmanjšate lakoto, morate svojemu telesu zagotoviti tudi:
  • dovolj spanja
  • zmanjšanje stresa
  • dovolj hidracije
  • prakticiranje pravilnihh prehranjevalnih tehnik

Prehrana in sprememba življenjskega sloga sta lahko zelo učinkovita pri uravnavanju lakote. Nekatera zdravstvena stanja, kot so hipertiroidizem in sladkorna bolezen tipa 2 lahko prav tako povzročijo občutek lakote, zato je pomembno, da se o tem posvetujete z vašim zdravnikom.

V branje priporočamo tudi ...

Katera hrana je najboljša za zdravje možganov? (1. del)

Hrana, ki jo jemo, ima lahko velik vpliv na strukturo in zdravje naših možganov. Pomembno je, da uživamo hrano, ki spodbuja delovanje možganov, in podpira tako kratkokročno in dolgoročno delovanje možganov. Možgani so energetsko intenzivni organ, ki uporablja približno 20 odstotkov telesnih kalorij, zato potrebuje veliko dobrega goriva za ohranjanje […]