Dobrodošli na mojem spletnem portalu!

Kaj je prežvekovanje in kako se ga znebimo?

Zadnjič, ko ste videli babico, preden je umrla. Predstavitev vaše diplomske naloge (kljub temu, da ste dobili devetko) prejšnji mesec. Včerajšnji argument, ko ste se pred šefom končno postavili zase. Ocenjevanje delovne uspešnosti, ki bo naslednji mesec. Ta prekleta zdravljica, ki jo boste povedali na poroki naslednje poletje. Kaj imajo vse stvari skupnega skupnega?

Preganjajo vas in ne morete se spraviti iz zanke razmišljanja, v katerega ste se ujeli.

Vsi to počnemo in večino časa je premišljevanje relativno neškodljivo. Pomislite na vse tiste zadeve, ki bi jih nekoč še morali povedati, ali načrtujete, kar bi morali storiti, in potem pozabite na to ter greste naprej. To je nadležno, vendar večino časa ni bolj stresno kot pesem ušesnih črvov, ki vam brči v glavi, ali duhamorna razprava s kolegi, za katero bi si želeli, da je ne bi ponovoli.

Toda za nekatere ljudi v določenih situacijah razmišljanje ne preneha in ustvarja še več stiske. Ta kompulzivna nagnjenost k premišljevanju ima ime v svetu duševnega zdravja: ruminiranje. In ruminiranje prav gotovo ni super.

Kaj je torej ruminiranje in kako se kaže?

  1. No, za začetek je ruminiranje povezano s kravami.

“Razmišljati, ruminirati pomeni “prežvekovati “,” pravi psiholog. »Beseda izhaja iz tega, kako krave prebavljajo hrano. Krave žvečijo, pogoltnejo, izbruhajo prežvečeno in to ponovno žvečijo. To je dobro za krave, toda tisto, kar ljudje prežvekujejo, so naše stiske. Torej prežvekovanje pomeni razmišljati o mislih, ki nas vznemirjajo, tako da jih ponavljamo v našem umu. ”

  1. Ruminacija je na nekaj načinov tesno povezana z depresijo in anksioznostjo.

Samo ruminiranje je lahko simptom obeh, lahko pa tesnobo in depresijjo poslabša ali povzroči, da bi bili bolj dovzetni za te duševni težavi.

Kot psiholog, ki se je ukvarjal s premišljevanjem tako na osebni kot na strokovni ravni, lahko dokončno potrdim: ruminiranje je nevarno. Ukrade čas in energijo in redko proizvaja kaj vrednega za našo dušo. In s tem, ko ste v procesu izčrpali svojo moč, ste bolj dovzetni za  bližnji sorodnici ruminiranja, tesnobo in depresijo.

Medtem ko ruminiranje ni samo po sebi diagnoza, je edinstveno, ker je lahko simptom depresije in tesnobe. Depresivna oseba se ukvarja z izgubami in napakami iz preteklosti, medtem ko se anksiozni prežvekovalec potopi v morje vprašanj »kaj če«, vedno pa predvideva negativen izid. Ne glede na to, česa ne moremo spremeniti ali ne moremo napovedati, se včasih naši možgani zataknejo, ko poskušajo obvladati nekontrolirano.

  1. Morda se vam zdi, da rešujete probleme, vendar jih dejansko ne.

Medtem ko se številne težave rešujejo s skrbnim premislekom in premišljevanjem, psiholog pojasnjuje, da je »ruminiranje ponavljajoče se razmišljanje – znova in znova nadaljujete z isto mislijo ali problemom brez kakršnekoli resolucije. Problem se ne reši: intenzivira ga prežvekovanje. To je preprosto ponavljanje (običajno negativnih) misli, ne da bi se mentalno premaknili v novo perspektivo. ”

Psiholog še dodaja: “Ruminiranje ne vodi do novih spoznanj ali razumevanja, ampak se vrti okrog nas, kot da smo ujeti v čustveno stisnjenem hrčku.”

  1. Ruminiranje je vsekakor lahko škodljivo. Razmislite o tem: običajno ne premišljujete o dobrih stvareh, kajne?

Prežvekovanje je običajno slabo. To ni, ko ponovno predvajate svoj zadnji drugi zmagovalni strel ali dobro šalo; gre za negativne strani. Kot ruminiranje opisuje psiholog: »Ruminativne misli so po definiciji vsiljive. Vsilijo se v naše možgane nepovabljene in se nagibajo k temu, da se zadržujejo, še posebej, ko je misel o nečem resnično vznemirljivem. ”

  1. Da ne omenjamo, da ruminiranje vpliva na naše telo.

»Ponovno predvajanje vsilijvih in stresnih misli misli je kot praskanje čustvenih krask, saj vsakič, ko imamo misel, povzroči stisko in poplavi naše telo s stresnimi hormoni,« pravi Winch. »Z lahkoto lahko preživimo ure in dneve, ko se dušimo v vznemirjevalnih mislih in se s tem postavljamo v stanje fizičnega stresa in čustvene stiske. Posledica tega je, da običajno ruminiranje bistveno poveča naše tveganje za razvoj klinične depresije, motenega reševanja problemov, motenj hranjenja, zlorabe substanc in ​​celo bolezni srca in ožilja. “

Tudi za naše možgane ruminiranje ni dobro.

Ponavljanje cikla ruminiranja  povzroči spremembo vezja možganov, pravi psiholog. “Ruminiranje dejansko spremeni strukturo možganov – vaše možgane spremeni iz pešpoti v v avtocesto z veliko luknjami – tako da postane lažje in lažje pasti v luknjo ruminiranja.”

V branje priporočamo tudi ...

Kamagra izboljša seksualna doživetja

Kamagra izboljša seksualna doživetja

Vsekakor je za marsikoga spolnost najlepša. Če gre z roko v roki z ljubeznijo in dobrim partnerskim odnosom. Včasih pa to ni povsem dovolj. Včasih si želimo seks nekoliko začiniti in ga popestriti, še posebej takrat, kadar smo v zvezi že dolga leta in ne bi radi, da stvari postanejo […]

Zakaj je dobro imeti rad samega sebe?

1. Daste več drugim Ko se vaš um, telo in duša čutijo srečne, izpopolnjene, lahko daste več pozornosti drugim osebam, seveda tistim, ki si to zaslužijo.Napolnili ste svojo skodelico, tako da je polna in pripravljeni ste jo dati naslednjio sebi, ki jo potrebuje. Recimo, da vaš fant pride domov pozno […]